تهران- خ شهید بهشتی-چهار‌راه پاشا-شماره 185
021-22837988
021- 88502740

همکاران ‌تجاري (Partners)

شرکت آسا نرم افزار دارای نمایندگی شرکتهای زیر به صورت رسمی است:

     alien

 شرکت Alien Technology یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات RFID در فرکانس UHF است. محصولات این شرکت آمریکایی در بزرگترین پروژه های دنیا بکار گرفته شده اند. از طریق آدرس www.alientechnology.com می‌توانید به وب‌سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید.

GAOشرکت GAO این شرکت که آدرس اینترنتی آن www.GAORFID.com است، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده‌ی محصولات برچسب هوشمند است که اکنون در جهان بسیار پر استفاده شده است. شرکت GAO یکی از شرکت‌های مطرح جهانی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی راهکارهای برچسب‌های هوشمند (RFID) است که در کشور کانادا قرار دارد. این شرکت زیرمجموعه‌ای از شرکت GAO Tek بود که به خاطر پیشرفت چشمگیر و سریع‌اش کم کم به نهادی مجزا تبدیل شد و اکنون با تأکید بر کیفیت، سیرتعالی خود را تسریع بخشیده است.

AAIDشرکت AAID عرضه کننده‌ی راهکارهای امنیتی، تولیدکننده و عرضه کنند‌ه‌ی تجهیزات دوربرد قابل حمل در زمینه‌ی شناسایی خودروها، ردگیری افراد و تجهیزات و سیستم‌های هشداردهنده و اطلاع رسان مبتنی بر RFID است. این شرکت تآمین انواع Reader، Tag، آنتن، منبع تغذیه، نرم‌افزار مخصوص و تجهیزات جانبی را برعهده دارد و علاوه بر آن اقدام به مشاوره و ارائه‌‌ی راهکار از طریق همکاران اصلی خود می‌نماید. تعداد مشتریان آن تنها در آمریکا بالغ بر ۲۰۰۰ شرکت دولتی و خصوصی است. آدرس اینترنتی این شرکت www.autoaccessid.com است.

STIDشرکت STID یک شرکت معتبر فرانسوی با سابقه‌ی طولانی که از سال ۱۹۹۶ در زمینه‌ی تولید محصولات و راه‌کارهای Contactless با تنوع بالای محصولات اعم از برچسب‌خوان در فرکانس‌های مختلف، تراشه‌ها،‌ برچسب و انواع کارت فعال است. محصولات این شرکت همچنین دارای کیفیت مناسب هستند برای انواع و محدودیتی در صدور به ایران ندارند. از طریق این آدرس می‌توانید به وب‌سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید.

سایر همکاران تجاری آسانرم‌‌افزار که تاکنون تبادلات و خریدهای‌ متعددی از آن‌ها انجام پذیرفته‌است، در ادامه آمده است:

BALOGH
شرکت فرانسوی BALOGH از سال ۱۹۵۸ در زمینه سیستم‌های شناسایی بدون تماس شروع بکار نموده است. این شرکت از سال ۱۹۷۸ با بکارگیری تکنولوژی RFID در شناسایی و مکان یابی اشیاء متحرک، دارای کارنامه درخشانی در سرتاسر اروپا، بخصوص در زمینه شناسایی آلات نقاله ریلی، نظیر مترو، تراموا و ترن است.

UPM
شرکت UPM Raflatac یک شرکت بسیار معتبر و بزرگ آلمانی که به‌خصوص در زمینه‌ی تولید انواع برچسب و inlay به عنوان تأمین کننده‌ برای بسیاری از تولید کنندگان محصولات RFID فعالیت می‌کند، عمده محصولات آن در فرکانس‌های HF و UHF است و در مقیاس بالا و با کیفیت عالی، برچسب‌های مختلف تولید می‌کند. آزمایشگاه‌ها و متخصصین زبده‌ی این شرکت تضمین ارائه‌ ‌بهترین محصول را برای مشتریان به اثبات رسانیده است. همچنین مستندات فنی دقیق در رابطه با محصولات آن قابل ارائه است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت به این آدرس می‌توان رجوع کرد.

Confidex
Confidex یک شرکت معتبر فنلاندی است. محصولات RFID این شرکت، در شرایط سخت و محیط‌های صنعتی از دقت و دوام بالایی برخوردار است. طیف برچسب‌های این شرکت برای کاربردهای گوناگون امکان زراحی سیستم‌های پایداری را فراهم می‌کند.
برای آشنایی بیشتر با این شرکت به این آدرس مراجعه نمایید.

UnitechUnitech در سال ۱۹۷۹ در تایوان با هدف اتوماسیون مبتنی بر میکروپروسسورها تاسیس شد. در سال ۱۹۸۵ شروع به تولید محصولات Data Collection نمود. این شرکت در حال حاضر دارای محصولات در زمینه AIDC است و بخشی از بازار آمریکا، کانادا و اورپا را در اختیار دارد.
برای آشنایی بیشتر با این شرکت به این آدرس مرجعه نمایید.

LOG-ICشرکت LOG-IC آمریکا متخصص در زمینه مدیریت زنجیره تامین کالا- حساس به دما است. در هر جا که کنترل و ردگیری تغییرات دما اهمیت دارد، محصولات این شرکت بخوبی قادر به مدیریت است.
برای آشنایی بیشتر با این شرکت به این آدرس می‌توان رجوع کرد.

RIMECشرکت RIMEC Gmbh آلمان از سال ۱۹۷۶ در زمینه تولید و تامین تجهیزات صنعتی فعالیت می‌کند. دامنه محصولات این شرکت شامل

Passive Electronic Components
Electromechanical Components and Motors
Machines for the Smart Card Market and Accessories
Wrapping Machines

است.

این شرکت در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات مربوط به کارت های هوشمند فعالیت گسترده دارد.
از جمله محصولات آن دستگاه کارت شمار (Card Counter) در دو نوع دستی و ثابت است.
شرکت آسا نرم افزار نماینده رسمی این شرکت در زمینه تامین، فروش و خدمات پس از فروش کارت شمار های RIMEC در ایران و دوبی میباشد.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.rimec.de مراجعه فرمایید.

اسفند ۱۶, ۱۳۹۰

نظر بدهید