تهران- خ شهید بهشتی-چهار‌راه پاشا-شماره 185
021-22837988
021- 88502740

استفاده از تکنولوژی RFID در پروژه شهرداری، شهر دهرادان

ردیابی زباله rfid

شرکت وابسته به شهرداری شهر دهرادان هندوستان با همکاری اداره توسعه دهرادان تحت پروژه شهر هوشمند در فاز اول پروژه اقدام به نصب دستگاه های رادیو شناسه (RFID) در درب منازل و همچنین برروی ماشین های جمع آوری زباله در ۶۰ بخش آن شهر پرداختند. مقامات شهری اظهار داشتند که این پروژه مسئول رهگیری و نگهداری نحوه جمع آوری زباله در سطح شهر می باشد.

این دستگاه روی ماشین های جمع آوری زباله و منازل مسکونی نصب می شود و اطلاعات مفیدی در رابطه با رسیدن این ماشین ها به نقاط تعیین شده در سطح شهر را جمع آوری می کنند. این پروژه حدود ۱٫۵ کرور (حدود ۳۰۰ هزار دلار) برای شهر هزینه در بر داشت.

دکتر کایلاش جش رئیس ارشد بهداشت شهری در شرکت گفت ” ما اولین جلسه را با اداره توسعه دهرادان داشته و به زودی جلسه دیگری نیز برگزار می کنیم”. این پروژه در فاز نخست روی ۶۰ بخش شهر تمرکز دارد.

دستگاه رادیو شناسه در رهگیری رسیدن سر موقع ماشین های جمع آوری زباله به بخش های مشخص شده بسیار مفید واقع شده است. ما در حال حاضر شاهد دریافت شکایاتی مبنی برعدم رسیدن وسایل نقلیه جمع آوری زباله به تعدادی از منازل هستیم که بعضی اوقات بیش از دو روز قادر به رسیدگی به آن ها نمی باشند.

RFID در مواقع در این گونه موارد کار را برای ما آسان کرده که یک ماشین خاص را کجا مستقر کنیم. همچنین کمک شایانی به سرویس جمع آوری زباله در محل کرده است.

© بازنشر خبر با ذکر منبع بلامانع است ©

خرداد ۱۲, ۱۳۹۸

نظر بدهید