تهران- خ شهید بهشتی-چهار‌راه پاشا-شماره 185
021-22837988
021- 88502740

ردگیری هوشمند همه وسایل با یک دستگاه

از همه وسایل تان با یک دستگاه کوچک مراقبت کنید

حس آزار دهندهای است اگر در زمان خروج از منزل، یکی از وسایل ضروری مانند کلید یا کیف یا … را از یاد ببرید و مجبور بشوید برای برداشتن آن برگردید یا از استفاده از آن در طول روز محروم گردید. برای بازرگانان و مدیران نیز در زمان خروج از شرکت برای یک جلسه‌ی کاری، ممکن است فراموش کردن یکی از موارد مهم که باید همراه ببرند، سبب از دست رفتن یک پروژه شود.

ردگیری وسایل

dongle دستگاه کوچکی است که به تازگی اختراع شده است و برای ردگیری نوارهای RFID الصاق شده به تجهیزاتی است که می‌خواهید فراموش نکنید. این دستگاه را می‌توان به شکل یک دسته کلید یا یک کاور گوشی تلفن همراه استفاده کرد و وقتی در داخل کیف شما قرار بگیرد، وجود تمام چیزهایی که به آن سپرده بودید را چک می‌کند و عدم وجود یک یا چند مورد را گوشزد می‌نماید. این نوارهای هوشمند، همچنین شامل نوع خاصی از آن هم می‌شود که می‌تواند انواع وسایل فلزی را نیز در داخل کیف ردگیری کند و حضور فلز، اختلالی در ردگیری ایجاد نخواهد کرد.

همچنین یک برنامه‌ی کاربردی بر تلفن همراه نیز به همراه این سامانه عرضه می‌شود تا چک لیستی از تجهیزاتی که مد نظر است در آن ثبت شود و از طریق آن بتوان فهمید که چه وسایلی از قلم افتاده است.

جزییات بیشتر و دقیق‌تر را می‌توانید در این پیوند ملاحظه فرمایید:

مهر ۲۷, ۱۳۹۷

نظر بدهید