تهران- خ شهید بهشتی-چهار‌راه پاشا-شماره 185
021-22837988
021- 88502740

راهنماي جامع سيستم پاركينگ و كنترل تردد خودرو مبتني بر RFID

 

امروزه سیستم پارکینگ و سامانه‌های کنترل ترددخودرو مبتنی بر RFID، همانند سامانه‌های حضور و غیاب کارمندان‌، به یک سامانه معمول و متداول بدل شده است و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، برای کنترل تردد خودرو، از آن استفاده می‌کنند. البته مزایای متعدد RFID سبب استفاده از این سامانه در پارکینگ‌های خصوصی و عمومی نیز شده است. آسانرم‌افزار به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه RFID در ایران، از پیشگامان عرضه راهکار کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID است و آن را به روش‌های مختلفی پیاده‌سازی می‌نماید.

این سند جهت تسهیل تصمیم‌گیری در رابطه با استفاده از سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID شرکت آسانرم‌افزار تهیه شده است و تلاش بر آن بوده است که توضیحات و اطلاعات مختصر و مفیدی در این زمینه عرضه نماید. در صورت نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتر، به کارشناسان واحد RFID شرکت آسانرم‌افزار مراجعه فرمایید. مواردی که در این مستند مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از:

• مزایای سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID

• عملکرد سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID

• قابلیت‌های نرم‌افزاری سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID

• تجهیزات مورد استفاده سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID

• روش‌ها و جزییات پیاده‌سازی سامانه پارکینگ و کنترل تردد خودرو مبتنی بر RFID

• مقایسه شرکت‌های ایرانی عرضه کننده سامانه پارکینگ و کنترل ترددخودرو مبتنی بر RFID

هدف آسانرم‌افزار آن نیست که مانند برخی شرکت‌ها، صرفا وارد کننده و فروشنده محصولات خارجی RFID باشد، بلکه عرضه راهکارهای مجتمع مبتنی بر انتخاب صحیح سخت‌افزار و توسعه نرم‌افزارهای بومی به اقتضای شرایط شرکت‌ها و نهادهای ایرانی است. همچنین ارائه آموزش و پشتیبانی خوب که پس از یک پیاده‌سازی ساختارمند و اصولی صورت می‌گیرد، سودمندی را در این پروژه‌ها، بیشینه خواهد کرد.

سامانه کنترل تردد خودرو

برای دریافت کامل این مقاله بر پیوند زیر کلیک کنید:

سیستم پارکینگ و کنترل تردد خودرو با rfid

Related Posts

نظر بدهید